slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Som vanligt..

Publicerad 2016-05-21 21:34:02 i Träning,

ja de e alltid nått som krånglar när man väl bestämt sig för att ta tag i de.. 

de har blivit 1 pass denna vecka men imorgon kör jag på med promenad o fotbollsmatch 😉

jag har 2 sjuka barn o dålig sömn på de så de har faktiskt varit de som stoppat mig tyvärr när jag har dålig sömn så e jag alldeles för trött.. 

sen idag var jag på mälarsjukhuset för magnetkamera röntgen o håller nu tummarna för att de gick bra ☺😞

men nu ska jag njuta med karln min då han åker bort en vecka.. 

vi ses imorgon 😚😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela