slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Nu e jag äntligen redo..

Publicerad 2016-05-17 20:07:24 i Träning,

Nu e de dags imorgon börjar jag om på mitt träningsschema o kost schema.. 

jo varför de e för jag har inte kunnat tränat för benet o sen har de varit sjukstuga o faktislt personliga skäl till att ha varit lite dålig i psyket.. 

men som jag sagt tusentals gången innan att nu e de 100 procent o bla bla bla jag tänker inte ens säga de för grejen e att man aldrig vet vad som händer.. men nu kommer ni få följa med 4 pass i veckan o de e väl roligt 😀

Denna vecka får vi se om jag hinner 4 pass men annars så e de från o med nästa vecka men start imorgon..

jag kör lördagar fria dagar med att jag får unna mig lite gott.. 

men den 18/5 start kl 07:00 

avslutar den 18/7 

2 mån sen ser vi resultatet.. vill ni ha bild för varje vecka? eller bild för månad? 


Jag kör en start bild imorgon



e ni med? 

Jag e med nu kör vi..👊💪🖒👊


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela