slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Tomhet

Publicerad 2016-01-19 19:17:36 i Allmänt, Träning,

Jag känner en stor sorg men även en stor lättnad.. 

jag vet inte hur jag ska förklara detta,jag har varit beredd pga att jag känt att kag har varit påväg men inte velat föe jag älskar personen..
Men nu e de såhär jag ska shoppa nya möbler lönen kommer o jag tror en lättnad av ett nytt liv då oavsett om jag blir ensam eller om vi ger detta en chans men de finns krav från min sida.. 

Men så länge kämpar jag på o lever som ensam,jag har barnen denna vecka o nästa vecka e de hans tur.. 

jag har ett alternativ att byta av fredagar för att kunna planera veckan som kommer samt att då så hinner barnen få lugn hos den föräldren den e hos.. 

men får se ska lägga fram saker ikväll o sen planera vilka möbler si o så.. 

Detta år skulle de skett en stor sak men tur att vi aldrig hann göra de om vi nu går skilda vägar.. 

Men jag kommer aldrig bråka eller nått för de skulle jac i te göra mot barnen dom e viktigast o T kommer alltid vara min vän , det e ju liksom mott livs kärlek så varför vara osams i te från min sida i allafall.. 

ha de gott nu ska de plockas lite sen sängen.. 

godnatt fina ni På tal om träningen så e de full fokus varannan vecka 💪👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela