slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Nya möbler..

Publicerad 2016-01-18 12:55:01 i

Man behöver en omstart i livet o att gå vidare så köper man möbler 😉

Nej inte e detta roligt de e skit jobbigt men man klarar de.. 
Vi får se vi kanske kan göra en chans till att kämpa för oss men det märker vi.. 
vi får arbeta med en sak i taget.. jag e den som aldrig ger upp men nu gav jag upp.. 
Vem vet kanske vi två igen eller inte.. aja oavsett så måste jag vara stark för barnen..

så här ska de shoppas möbler 😂😄😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela