slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Nu får de vara nog..

Publicerad 2016-01-31 08:08:10 i

Ne nu slänger jag ut .. 

Finns alltid två sidor o jag vet hur mkt jag kommer bli smutskastad o allt.. 

Men älskar man nån o vill vara med den , hur ska man bli behandlad? 
Respektlöst? 
utnyttjad? 
inte värd ett skit? 

Jag vet inte hur men såhär e absolut fel.. 

jag älskar denna person så sjukt mkt o respekt o allt.. jag ville o vill leva med honom men jag vill få samma sak tillbaka.. 

älskad
respekt 
ja precis allt för de e de jag ger.. 

Men att inte visa nånting till mig så undrar jag verkligen vad värdet av mig e.. absolut inget.. 

jag vet att jag e värd nånting o att jag förtjänar så mkt mer.. 

jag e så ledsen o allt men jag klarar de.. 

jag ville att han skulle älska mig , vilja va med mig o absolut i te skämmas o avsky mig ... vad gör jag för fel? 

vad e de för fel på mig.. ? 

ja de e bara att kämpa vidare ..


Jag älskar o respekterar denna människa men jag e slut..


ha de gott fina människor..❤💔

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela