slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Avundsjuk

Publicerad 2016-01-25 20:11:45 i Allmänt,

jag e så avund alla som kan träna o få må... 

tyvärr har jag för mkt egosim i min familj som gör att jag inte kan lämna eller får lämna huset.. 

T bor ju kvar o får se vart de leder men jag vill att han tänker på mig nån gång, jag får inte göra nått.. 
hellre har han en tjej som e tjurig o inte har energi alls hemma än en som får gå till gymmet en timme nån gång i veckan o blir glad o sånt men nej de e bara han som ska få träna o allt.. 

jag e helt slut som människa o spyr på allt snart.. när kan man börja tänka på andra..

jag ska inte behöva gå upp halv 5 för o åka o tröna inna  jobbet .. åh jag har så mkt ilska nu så jag kokar över totalt..😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈


kan inte alls berätta hur jag mår.. utan träning o få andas lite så mår jag inte bra o plus att min självkänsla e i botten.. jag har alltid fått göra de jag älskar  men inte sen ca 4 år tillbaks.. 

aja kansle dags att börja tänka på sig själv o barnen 

ha de bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela