slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Glasögon

Publicerad 2016-02-28 10:19:50 i

Japp jag var hos optikern i måndags o kolla mina ögon ena ögat e rätt så suddigt o sen så e pupillen större.. 
jag har ju könt huvudvärk dygnet runt o att de blivit sämre o så..
Så nu blir de glasögon på heltid 😀 jag tycker de e snyggt men som alla har e de ju pilot o de avstod jag ifrån jag kör på ett par andra som jag trivdes med men kommer beställa likadana fast svart sen måste bara vänja mig 😉😂

sen e de ju även läs jag kommer ha så nu kan jag börja läsa böcker igen 😀

ska slänga in en bild sen på hur galet de ser ut 😂😂😃😃😄😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela