slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Ingen effektiv träning..

Publicerad 2015-09-10 21:33:35 i Träning,

seriöst vad e de ca 4 veckor jag skrev att sitta o så skulle o helt ärligt så sprack de fort.. 

Varför jo för att när jag väl planerar mitt så e de faktiskt nått som kommer ivägen tänker inte nämna vem eller så men de e alltid så de gör mig oerhört ledsen...

Sen e de så att jag nu e sjuk som gör att jag inte kan de e e en sak.. 
Jag har alltid sagt att vikten inte har betydelse men nu har den de faktiskt jag har gått upp jätte mkt pga att jag inte kan träna de gör att jag lägger ner allt då när de gäller maten o sånt o bara äter skräp o massa godis.. 

Jag mår helt enkelt inte bra utan min träning o då sörjer jag med skit.. 
Sen går jag o mår dåligt o sånt o skäms.. 

Jag vill verkligen träna för jag mår bra o plus att jag hade mitt mål med  aja de får väl bli nån annan gång när jag får den tiden .. Mitt självförtroende o självkänsla e i botten.. 

Vill bara förklara att jag tränar för jag mår bra inte för o gå ner i vikt men kanske blire lite av de nu eftersom jag gått upp massor..men nej jag vill inte bli jätte smal..

Jag hoppas ni får en trevlig torsdags kväll för nu ska jag sova igen.. 
Jag vill bli frisk så frisk men blir bara värre o värre.. 

ha de bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela