slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

stora

Publicerad 2015-05-28 17:29:09 i

Idag kom mina fina byxor från gina samt min top.. 

Tyvärr var stl 36 lite stora men jag behåller dom ändå 😀ska bara sy upp dom lite ... jag har nog aldrig haft stl 36 förut på ginatricot men har ju aldrig handlar byxor där innan ..Men stl 34 skulle nog suttit perfekt.  Men aja så e de inte ens några pengar så ...😀

Jag ligger magsjuka o de e sjukt jobbigt..håller tummarna för att de bara var denna dag 😡

Min älskade mamma e i örebro o ville komma förbi imorgon men ack så tråkigt de blev.. barnen hade älskat detta att få träffa henne o Tommy. 

Ne nu ska jag sova o låter bloggen vara.. 

Ska återvända då när min rehab börjar 😆ni ska få följa mig där o i min träning.. 

Ha de gött alla.. 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela