slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Ritat..

Publicerad 2015-05-24 19:09:18 i

Barnen har fått ritat på mitt ben nu inför sista dagarna... 

mina barn tycker så synd om mig.. 

Idag tänkte jag beställa nya träningskläder men sket i de faktiskt då jag inte ens vet när jag kommer igång för att kunna springa o sånt känns de onödigt då jag vet att jag kommer beställa nytt sen endå.. 

Men jag har kikat efter nya kläder.. Jag handlar ju aldrig på ginatricot  har aldrig varit min stil typ men idag hittade jag ett par sommar byxor som blir att köpa..;-) annars e de lite asos som vi ska beställa :-) 

Nu e de sängen e slut som människa.. 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela