slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

renovering

Publicerad 2015-05-12 11:01:19 i

Ja som sagt jag kan inte göra ett skit nu o de känns för jäkligt , jagar nu personer som kan hjälpa min sambo ... 
Självklart bjuds de på mat o annat Gott samt självklart står jag för tiden :-)

Men så mkt de e 4 månader kvar så de känns som de e dags att ta tag i de nu.. 

Men ja e vi inte klara så e vi inte klara.. men som jag vill göra o fixa o dona.  
Skulle bygga mitt eget bord men kan ju inte de nu heller... 

Slänger in på min lilla böna som gör mig så glad o som får mig på andra tankar när de e tugnt ❤ee så lycklig över mina underbara 3 små grabbar o tacksam över den där Karln jag har :-)

Puss nu blir sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela