slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

rastlös..

Publicerad 2015-05-10 14:55:49 i

Hur ska jag göra? Jag blir galen e så rastlös. . 

Jäkla kryckor o allt.. 

Måste in i morgon o få nytt gips då detta har gått sönder vid knät samt uppe vid låret.. 
Har ringt men ingen ville prata med mig alls tydligen så får ha de såhär till imorgon.. 
Hoppas de e okej liksom.. 

Men 2 veckor sen plus 8 veckor jag dör.. blää  vad tråkigt.. :-( 

Aja bara gilla läget.  😭😭 

Ha en fin söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela