slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Katrineholms kuriren..

Publicerad 2015-05-11 20:50:55 i

Javisst dom hade fått nys om mitt brutna och snodde sambon åt sidan igår på matchen sin o frågade om hur de var med hans flickvän :-)

Ringde idag o kom hem till oss för en liten intervjuv o fotografering blir ihop med vårat reportage i julita dam o herr så de e väl kul sådär.. liten lokal kändis hahaha skämta... 

Men så e de :-)


Nu har de varit fullt ös idag så nu e jag helt slut. . :-( puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela