slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Försvar..

Publicerad 2015-05-04 08:57:27 i

Jag bryr mig faktiskt inte om hur många som går emot mig nu eller säger jag har fel men jag har aldrig varit med om detta innan.. 

hur kan man gå ner o spela defensivt 15 in i matchen o ligger under med 0-3 ? 

igår speladr vi match ja vi var piss dåliga så pinsamt , finner inga ord .. ingen var bättre eller sämre alla var riktigt dåliga.. 
detta e veekligen inte vi , vi e så mkt bättre egentligen men va fan 0-10 i baken e skrämmande.. 

Men detta försvar gör mig faktiskt riktigt förbannad.. 
Exempel nu även sant..jag spelar vänster yttermittfält men blir tjatad att gå ner o ta deras anfallare som spelar på höger sida så dät e jag som vänster ytter hmm hur fan ska jag hinna uppo vara med i anfallet o sen hinna hem om dom vänder o då ska jag var nere där igen seriöst jag var längre ner än ytterbackarna hur funkar detta..i all min tid inom fotbollen har jag aldrig i hela mitt liv varit med om detta.. vad e de för försvarspel?? 
Inte ska en yttermittfältare behöva stå på andra sidan av plan o markera som back.. nej nu hänger jag inte med.. 

detta gjorde mig rasande , jag kokade av ilska så jag började gråta hemma för jag var så arg.. vi dpelar div 3 o försvarar som korpen lag.. nej jag var tvungen att skriva av mig helt jäkla frustrerad.. 

nya tag o glömma detta men nått måste förändras men menar avsolut inte att jag e bäst eller bättre än nån annan men jag vet att man inte försvarar såhär..

Jag hoppas vi verkligen får en tankeställare.. 

ha en fin dag kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela