slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

färgen ??

Publicerad 2015-05-18 08:58:28 i

Igår hade vi en diskution vad de var för färg på en räka.. ;-) 
Mamma sa vi men ändå genomskinlig med rosa i ;-) då e den ju inte vit.. den var transparent med rosa blodådrar i haha fattar inget för mig e den ju inte vit då ;-)

Haha ;-) 

Nu e de såhär att jag e så sjukt jäkla trött på mitt jädrans gips o idag ska de bli träning av överkropp hela tiden fram till gipset ska bort sen kanske om jag har tur gå till gymmet o få lite mer hjälp ;-)
Man har lagt på sig några kilo på magen så mina magrutor e bortblåsta men de gör inget så men jag vill inte komma efter ;-)

Volleybollen i sommar får jag coacha istället för o spela tror jag . 
O även tjejmilen,  tjurruset får jag nog avstå men bokat så kanske hinner.. 

Idag ska vi åka till Örebro o kanske västerås för lite shopping eftersom jag fått mina försäkringspengar så jag sa vi kan unna oss dom o spendera lite ;-) 

Ha en bra dag (kollar även om en sista minuten för mig o T 1 vecka.. ) överraskning w de :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela