slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

+5 kg

Publicerad 2015-05-24 13:11:36 i

ja de e väl kanske inte katastrof , försvinner nog rätt fort men de kanske läggs på mer vi ser på tisdag vad ortopeden  säger..
Nu e papprena inskickade till försäkringsbolaget angående licenserad spelare p allt.. kan man hålla tummarna nu bara.. 
Hellre sitter jag utan gips o brutet ben men får jag dessa pengar då kan jag stå ut tills jag e återställd ;-) nu kan jag ju endå börja träna 😀😆💪så då blir jag en Johnny bravo :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela