slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

tappat precis...

Publicerad 2015-03-29 21:31:33 i Träning,

Allt ..:-( jag e så nere aå deprimerad över olika saker.. 
lider med vissa som verkligen har kommit till världen till helt fel sida, men vad fan kan jag göra inte ett enda skit tyvärr :-(♥
Jag har tappat mina muskler o min fasta kropp som jag kämpade efter i över 3 veckor har jag inte kunnat gått till gymmet , jag behöver gå minat 4-5 gånger i veckan för att må bra. Visst har en bra förbränning o kan säkert lyckas om jag sätter igång igen men tyvärr finns inte tiden..
Detta gör mig otroligt nere oavsett om allt annat gör mig lycklig , jag behöver träna så de e sjukt för då mår jag som bäst o mitt humör e på topp hela tiden eller oftast ;-)
Jag vet inte alls hur detta ska gå tillväga , jag vill inte bara släppa barnen på sambon när han kommer hem o dra liksom nej nej.  
Men träning på gym 4-5 gånger i veckan plus fotbollen 2 gånger gud så bra jag mår.. tappat muskler , lagt på massa fett o gått upp massor i vikt jag spyr anart, mitt självförtroende e i botten o jag småäter o massa onyttigheter bläää så blir de när jag e så ledsen o deprimerad. 
Denna vecka blir de nya tag ;-)

Äntligen e de full fart på huset så skönt..  snart så e vi där ;-)
Längtar så mkt.. 

Promenader o gymmet hemma e de jag får kämpa med i veckan.. gud låt mig få sova inatt.. 

tack o hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela