slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

mår illa..

Publicerad 2015-03-23 12:43:06 i

Helt otroligt.. 
Träning e min stpra passion i livet som gör jag mår bra o plus att jag har ett mål ynka 7,5 vecka kvar de gör mig illa till mods.. 

jag har gått upp i vikt som syns väldigt väl på bilderna.. jag kan inte gå till gymmet o jag kan träna hrmma mrn barnen e vakna olika omgångar så de går inte.. visst njuter av att vara med barnen men skulle gärna vilja hålla ihång för att må bra...
nej jag ska inte se ut som en karl.. kan inte göra så mky åt hur jag kommer se ut.  Men lugn bara lugn ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela