slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Påväg

Publicerad 2015-06-19 07:22:03 i Allmänt,

Jag e väldigt neutral ibland o speciellt sommaren med enkla klänningar som går att göra mkt med.. sommaren ska man vara skön klädd enligt mig bara 😀

Eftersom man aldrig vet vad sommaren har o erbjuda så passa jag på att klicka hem en ny pauline jacka då min helt plötsligt blev spårlöst försvunnen. . Den e varm o gå o även perfekt till skogen när de väl händer haha

Nu blir de en promenad för första gången sen jag bröt benet ,får se hur de känns efteråt.. 😃

Ha en fin midsommar 💐

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela