slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Gårdagens träning.

Publicerad 2015-06-26 10:08:57 i Träning,

Japp drog iväg till gymmet när Karln kom hem.. skönt ,la barnen innan så han fick lite ro 😀
Min ro blev på gymmet o ökade alla maskiner i vikt o slet igår härligt de var men oavsett om jag inte fixade mer i vikt så har jag endå ingen träningsvärk så jag kan nog ta i lite mer 😆

Jag körde mitt program som jag har o även lite extra för mitt ben.. 
Sen körde jag 

Skivstång 2×20 
Tålyft  2×15 
Situps 3×40 raka
Snedda situps 3×20 vardera sida.. 
Benböj enkel o båda 2×30

Ikväll kör vi igen 😉

Satsar på cykel o lite ben 😀

Har även köpt inlines på rea super nöjd så de blir åka av kanske tar mig en sväng idag vi får se..😂

Ha en fin dag 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela