slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

De e dags

Publicerad 2015-06-11 07:16:58 i Träning,

De e dags att ta tag i livet med kost o träning.. 
Ligger sjuk o självklart e godis de bästa 😉😂

Fy vad de e tråkigt, träningen går inte alls  men efter som jag e på bättringsvägen så kör jag ett litet pass endå i denna sommar värme.. 

53 kg visar vågen men då har ju alla muskler försvunnit o tappat matlusten.. så ingen bra kombination... 

Men en sak de börjar nog gå uppåt igen 😆
Men nu blir de viktväktarna igen o dags att få ordning. Viktväktarna e inte för o banta de e för o få ordning på kosten o bra matvanor..

Nu kör vi 😉

Sen tänkte jag beställa lite kläder 😆😆😆😀😀😀


Ses sen på rehab 😘

Slänger in en bild på världens godaste kvarg 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela