slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Helgen

Publicerad 2015-07-06 12:22:04 i

Tung mkt tung.. 

Vi har verkligen en nergång nu tyvärr o vi kämpar o kommer kämpa för o lyckas.. nästa vecka åker bara jag o sambon bort för att finna tid tillsammans bara vi.. nått som verkligen behövs nu när de e så jobbigt.. 
Jag har haft de tungt nu o sambon fått ta mkt skit o stryk.. men e evigt tacksam för att han vill kämpa för oss o få de bra.. så kan vi bli lyckliga igen.  

Vi älskar varandra så djupt men de kan endå sätta stora djupa sår.. 
Men vi e så starka tillsammans så vi ska verkligen klara detta..


Mkt tårar har kommit ifrån oss o barnen tar all kraft så vi ha glömt varandra totalt.. 

Nu ska jag åka till vänner ha de så bra.. 

Kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela