slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

😆😉

Publicerad 2015-07-15 22:20:44 i Träning,

Idag blev de ett dag pass.. 

Körde 

7 minutes 1×30 sek
Brazilian butt × 1 intensivt
Tabata 16×20 rygg, mage Körde 4 Olika ÖVNINGAR × 2
Tabata 16×20 armar,axlar ,rygg
WOS 
Samt rehab ena benet


Det var min intensiva träning idag

Imorgon kör jag mer lugnande träning o kommer köra på gymmet.. 

Jag e nöjd över dagens 😆

Ses imorgon.. 

Ska försöka med lite bilder .😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela