slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

💪👊

Publicerad 2015-07-31 19:55:14 i Träning,

Ja träning har blivit av eller igår vilade jag o idag med haha 

Var hos sjukgymnasten igår o fick konstiga övning men så himla effektiva i min behandling.. 
Så varje dag ska jag göra dessa o så kanske jag kan springa om 2 veckor ordentligt.. fotbollen  e snart där 😀

Får träna fotboll men inte allt...

Imorgon blir de gymmet 2 gånger kanske 😆sambon ska upp till huset o jag ska även tvätta bilen för den ska säljas 😉

Nån som e sugen på en dodge journey så har vi en , bara att hojta till 😉😆e ledsen för vi ska sälja den men eftersom vi köpt en mkt rymligare bil så måste vi fast de svider tyvärr. ..

Ha de gött 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela