slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

😀

Publicerad 2015-07-29 11:41:45 i Allmänt,

Ne nu e de dags att börja små packa saker som inte används o även rensa o slänga 😆

Sängen , altan ,diskmaskin o köksbordet blir kvar här till nästa hyresgäst. 😆

Sen ska vi rensa o flytta bort saker hos min far så vi kan gipsa övervåningen  också vi gör så , vi orkar inte riva o slipa.. 
Fönstrena kommer bytas när vi flyttat in typ så då ska all gipsning vara klar..😁😀
Imorgon fortsätter vi o jag ska försöka fixa min trapp 😂😂😂

Nu blir de städ o tvätt o sen ska barnen o jag få besök .. 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela