slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

schema

Publicerad 2015-01-08 07:31:38 i Träning,

Så glada ni.. 

jag kör lite lugnt o små testar lite..

såhär kommer 14 veckors schema se ut för mig..

Dag 1: 40 min HIIT-träning
Dag 2: cirkel 1 och de e de jag körde igår.. 
Dag 3: 20 min HIIT-träning o valfri 20 min cardio
Dag 4: cirkel 2 (visar imorgon)
Dag 5:40 min HIIT-träning
Dag 6:cirkel 1 
Dag 7: Aktiv vila
Dag 8: Cirkel 2
Dag 9: 40 min HIIT-träning
Dag 10: cirkel 1 
Dag 11: 20 min HIIT-träning o 20 min valfri cardio
Dag 12: cirkel 2
Dag 13: 40 min HIIT-träning
Dag 14: cirkel 1 

Detta börjar jag med på söndag... :-)

Kommer även köra gym o lite skivstång..

räknat med gymmet 3-5 gånger i veckan där kommer jag köra mina pass ibland så därför jag skriver 3-5 gånger... 
sen ska vi köra 7 minutes jag o T ungefär  3 dagar i veckan.. kommer lägga de där jag har HIIT-träning.. det låter mkt men jag lovar att jag bromsar om de e så.. :-) 7 minutes kommer jag inte börja med just nu väntar tills jag kommit igång.. ;-)

Så 2 veckors start... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela