slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

HIIT 6,3

Publicerad 2015-01-11 19:55:55 i Träning,

Jag e så nöjd med min löpning idag , luften var skön o de var halt men jag sprang avslappnat med mina broddar. ;-)köp det perfekt o räddar ditt liv :-)

Jag o sambon körde 7 minutes idag så härligt.. :-)

Skönt att vara igång.. 

idag började jag med mitt schema o de var min löpning som sagt.. 

Broddarna... 

dagens dagboksen har jag gjort en ny mätning på mig o jag e stolt o förvånad... jag e inte den bästa med kost o träning men de går de jag gör ;-)

4/1-15 midja 83 cm , överarm 26cm, stuss 102cm, lår 56cm, vikt 60kg

11/1-15 midja 80cm , överarm 26cm, stuss 100cm , lår 53cm, vikt ej tagen 

då ser vi nästa vecka om de skett förändring , men för jäkla roligt :-)

nu säger vi gonatt 

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela