slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Äntligen

Publicerad 2015-01-16 21:15:24 i Träning,

Spinning tillbaks o även jag var där o redo som bara den.. älakar detta pass på fredagar de gör min helg..:-)

Körde även 3 maskiner o lite smått :-)

Promenad till jobbet o storm o halt men de gick , det e jag o mina broddar..  

imorgon e det dags att kämpa i huset så vi kör morgon pass här hemma.    

Slänger in en bild på dagens kropp Baksidan som rumpa o rygg tar vi nåm dag här.. 

vi ses imorgon

gonatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela