slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

vilodag

Publicerad 2015-08-22 09:53:49 i Träning,

Igår blev de vila pga att spinningen blev inställd tråkigt nog o jag blev förbannad men samtidigt finns inget att göra..😢

Så jag bestämde mig för o vila igår o köra nu i helgen..

Så idag blir de gymmet men kör de lite senare framåt kvällen,svalare men kommer även köra lite backe o löpning 😀

Men fick massage igår då fick ju benen en omgång o så skönt de , de behövde dom verkligen .. har en inflammation i säte men ingen fara så..

Längtar tills fotbollen e , ska bli roligt att spela match igen..😀

Nehepp nu ska vi göra lite små pyssel innan vi drar.. 

Hej o hå nu kämpar vi på 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela