slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Stellan

Publicerad 2015-08-23 21:35:46 i Allmänt,

Igår var de Stellan dag o så fint de var.. 
Han e ett riktigt charmtroll de där.  Skrev en fin liten hälsning till honom som jag säkert kommer glömma eftersom jag blir ju äldre men han ska få påminna mig 😂😂😂

Men de var mkt folk o mkt trevligt o såna goda kakor , bullar o tårta ja allt var de var så mätt att jag knappt kunde äta till kvällen  😀

Men jag var tvungen att åka lite tidigare än tänkt så jag slängde i barnen i bilen o åkte hem. Tog inte med mig sigge då hade jag fått sprungit överallt 😁😂så han fick vara med morfar sin.. (mys på hög nivå)

När vi väl var hemma väntade vi hit ett par från Ljungby som skulle kolla på vår bil o dom köpte min älskade dodge som jag kommer sakna den 😢❤ men eftersom vi har ny bil så var vi tvungna. .

Då vi betalat klart allt blev de några slantar över som vi kommer ha till renovering o idag åkte vi o köpte nytt golv .. Jag ville ha pengarna till nya köket men de kunde vi lösa endå 😀

Super fint golv köpte vi o nu e de tak o tapeter kvar sen en plastmatta till köket har checkat en riktigt snygg som kommer bli snyggt till köket.. 
Vi vart rekommenderade att inte ha laminat i köket så vi kör på de som rekommenderades. . 

Imorgon kommer jag gå upp till huset o fortsätta på min trapp medans barnen e på dagis 😀
Ska med noel till tandläkaren imorgon  vid 8 tiden..

Sen har vi fotat barnen o även oss själva idag ska bli kul o se bilderna 😀

Nehepp nu ska jag sova har haft migrän i några dagar så huvudet behöver vila..

Godnatt käre ni 😚

Bjuder på en bild på mitt charmtroll 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela