slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Nu jäklar..

Publicerad 2015-08-19 08:10:34 i Träning,

Gäller de.. Nej tanken e inte att gå ner i vikt tanken e att få ordning på vardagen o lägga in min egentid som just träningen det e väldans svårt när sambon jobbar 12 timmars  men nu ska de va så , nu ger jag mig in i de ..

Även så kommer jag prioritera familjen så just därför kommer jag gå upp tidigt o träna innan sambon börjar jobba 😀

Så nu ska de bli så att gå upp tidigt o lägga sig tidigt 😉 även om jobbet börjar så ska jag försöka med de innan..

Såhär ser de ut idag blir de kvälls träning.. 

Gymmet 4 gånger i veckan 
Hemmaträning 3 gånger i veckan
Fotbollsträning (beroende om han e ledig)2 gånger plus match..

1 vilo dag.

Mån,ons,fre o sön (gymmet) olika saker på gymmet
Tis,ons, fre (hemma) olika övningar
Tis , tors (fotbollsträning)
Lördag eller söndag (vila) beror de på matcher

Få bättre rutiner på maten..

Frukost 
Mellis 
Lunch
Mellis
Middag

Vi ses 😀

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela