slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Morgon träning..

Publicerad 2015-08-10 09:18:48 i Allmänt, Träning,

Japp drog till gymmet imorse innan T började jobba.. tung vecka denna med 4 12 timmars pass men så e de.  

Körde maskiner o Tabata idag.. 

Ikväll e de fotbollsträning o lite egen träning.. 

imorgon blir de fullrulle i huset men jag tar barnen o lagar mat.. 

Hittat soffan o sängen vi ska köpa 😉

Jag undrar om de e nån som e sugen på att gå morgon promenad  med mig i 1 månad, kl 06 på morgonen? 

Hör av er pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela