slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Livet på en pinne

Publicerad 2015-08-20 20:56:35 i Träning,

Jahopp igår blev de fotbollsträning med mina tjejer. ..

Så dagen, maten har varit helt jäkla underbar o e förbannat stolt fast de gått 2 dagar bara haha

Idag skulle de blivit fotbollsträning men icke då inget folk knappt skulle träna så drog jag till gymmet istället. . 

Körde ju som vanligt maskiner 😀

Jag e inte så stark så vikterna e ju inte mkt men vi kör så o ökar.. eftersom jag bröt benet så kan jag inte ta i alldeles för mkt med  snart e jag där jag brukar 😃

behöver köra en del ben 😀benen e otroligt klena.. o jag måste fortsätta med min rehab i 8 veckor till 😈 de e fotleden nu som spökar..detta  e min favorit som jag älskar den.. glömmer aldrig när jag var som tränad mest då jag körde slalom o lyckades ta 200 kg men kan lova jag såg ut som en kort liten biff 😉nehepp nu blir de lite kvarg o sängen. . 

Upp tidigt o fixa o trixa sen ska jag på spinning 😀får hoppas de blir nått imorgon annars blir jag 😈
Sen ska jag på massage då e de benen som ska få sig en omgång ❤

Godnatt käre nu 😚

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela