slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Levererade

Publicerad 2015-08-29 09:12:59 i Träning,

spinningen igår blev som jag tänkt ett tungt pass men kunde tagit i lite mer men avvaktade första nu.. Men jag skulle kört ett styrkepass efteråt men sket i de o körde T till huset så nu e alla fönster igen så imorgon ska de börjas med golv eller sätta panel dom ska hålla på hela dagen 😀 

idag hörni  ska jag spela min första match efter några månaders rehab o ej touchen av boll.. 
😂men längtar så de ska bli så kul men sen om jag gör de bra ifrån mig vet jag ej 😂😂

imorgon  blire gymmet o de blir ett avslappnat o lugnt pass (mm e de jag så blir de aldrig lugnt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela