slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Huvudvärk

Publicerad 2015-08-26 20:42:16 i Träning,

Nej nu e jag trött på denna huvudvärk värsta migränen jag har haft det upp o ner i veckor nu o fått som skimmer i ögonen , så det blir att boka tid imorgon ... 

Japp hörni maten går suveränt o även träningen när jag ej har huvudvärk.. Så träningen blir inte som jag tänkt direkt.  

Igår blev det fotbollsträning o så härligt att var tillbaka 😍

Jag håller mig från godis o e så stolt , köpte godis till sambon o nötter till mig 😎😋 men sugen e jag men stark som en oxe.. Vi ses imorgon då kommer det träning o beskriva mer vad jag gjort dom senaste dagarna..

Vi hörs alla godnatt 

😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela