slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Hejdå

Publicerad 2015-08-30 22:22:43 i Allmänt, Träning,

Gamla fula tapeter ,vissa e snygga som e gamla men denna e fruktansvärd (ej bild) 
har rivit hela eller de mesta i badrummet idag det e små grejer kvar då vi måste plugga igen rören så vi slipper vattenskada.. men talet ska rivas o även allt annat ska slängas ut sen riva upp golvet 😀ska försöka fixa de i veckan efter jobbet.. Sen fixa nån rörmokare som kan hjälpa till o fixa rören o avloppen 😉

T satte gips klart så de ska spacklas o talet ska målas innan  vi lägger golv (på vissa ställen ) ja de e en del o göra men nu kör vi på .. köket kommer vi göra när vi flyttat in efter ett tag känns som de e lite annat att lägga pengar för köket e ju användbart 😀
det e mkt man vill men de får ta sin tid.. min trapp måste jag fixa också försökte få sambon att lösa de men icke icke de e mitt projekt hahaha😂😂😂

Men ska försöka lägga ut bilder men de e inget jag just nu prioriterar för de glöms..men ska göra ett försök..😘


träningen levererar, har sjunkit en del ej i vikt men midja o lår o de märks på kläderna så nu ska jag sälja nästan alla mina träningskläder..😢😜både gott o ont men så e de..

körde en Tabata igår o de var tungt.. 

Idag körde jag 4 km löpning samt Tabata andra övningar självklart o utfall till max.. 😀

ne nu blire sängen för korgen väntas jobb (äntligen tillbaka till verkligheten) skönt med lite bättre rutiner .. 

ha en godnatts sömn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela