slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Grabbarna..

Publicerad 2015-08-18 20:26:16 i Allmänt,

Huset nu börjar de närma sig lite för inflytt så nära.. men de e en jäkla massa kvar o göra..får ta tag i min trapp nån dag men de får bli om 2 helger då för vi har ingen barnvakt innan dess.. 

Men idag så har de gipsat klart i hallen o snart e nedre våning helt klart.. 
Kim o T har tagit bort 2 fönster på övervåningen så nu e de ett fönster kvar som ska bort.. 
Kim ska få en bra överraskning sen efter allt han ställt upp med o hjälpt. . Det e en riktig vän för T ,han hade inte kommit halvvägs om inte han hjälpt o jag e verkligen så tacksam.. 

Imorgon ska vi ner o kolla golv o tak tyvärr så blir de nog andra planer där också av ekonomiska skäl o kvalité. .😀

Som jag skrev tidigare så ska köket rivas som jag längtar till de nya.. vi ska ta en dag till Ikea o fin justera köket lite 😀

Ha en fin kväll kommer nu bli en del bilder på renoveringen 😘

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2015-08-18 22:47:04

Det är tur de har varandra 😀

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela