slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Fotboll

Publicerad 2015-08-24 20:57:45 i Träning,

Igår drog jag ut på en löprunda o jag fixade 3,5 km men jag vet jag kunde springa mer men jag tar de försiktigt 😀tänker på min fotled..

Men jag var tung som sten då jag bara kört styrketräning o sånt men jag e på g.. 

Idag drog jag ut på en promenad med Sofie bäst o passa på medans damen e hemma i Sverige. . 
Härlig tjej med glimten i ögat.. 7,5 km blev de..

Ikväll blev de fotbollsträning o jag körde lite med tjejerna e så sugen o längtar så till min egen träning imorgon. . 
Fotboll e verkligen mitt liv.. 

Nu ska jag lägga mig o glo på tv för mitt älskade djurgården  spelar 😀

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela