slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

åhhh😈😈

Publicerad 2015-08-01 15:42:16 i Allmänt, Träning,

Jag e så arg o ledse. ... träning för mig e viktigt pga att jag mina mål samt för jag blir så jäkla glad 😆

Körde svärmor imorse till jobbet såg framemot en tid på gymmet   nehepp T vaknade i te så jag fick släpa med mig sonen så gymmet blev ej av.. 
Förbannad o deprimerad.. 

Sen åkte vi till stan o shoppa nya skor till Ian. . 

Sen kommer min bror med familj o käkar sen.. 

När fan ska jag träna.. T märker hur tjurig jag blir men endå gör han allt för jag inte ska träna.. 😜

Jag tänker dra vid 17 typ o träna vi ses tyvärr har magen blir större visar er sen 😂

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela