slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

världens bästa

Publicerad 2014-09-08 21:54:10 i Allmänt,

Kom hem från jobbet idag o vart otroligt glad min älskling hade städat hela huset o även bakat en light tårta :-)och min present blev en tatuering, blir en svala på halsen ;-)ska boka tid för min lille Sigge också hans namn ska på :-)

Jag måste även berätta att jag mår inget vidare har gått upp 2 kg o de gjorde mig.otroligt ledsen så nu e de fokus på allt nyttigt..
visst som jag sagt godis e svårt att motstå men jag ska kämpa, nu ger jag järnet... Nu har de blivit dåligt med tränings schema då jag legat sjuk men nu e de dags igen..

jag älskar min familj så sjukt, tack för ni gjorde min dag underbar..


Jag måste berömma min sambo som går hemma med 3 juveler hela dagar jag jobbar o tränar...


ha en fin kväll o hejja Sverige..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela