slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

v 37

Publicerad 2014-09-09 08:09:41 i Allmänt,

Måndag vilodag eller liten promenad, o sen var de litet party hos mig :-)
Nu ska jag traska till jobbet..

Tisdag
Fotbollsmatch ikväll

Onsdag
styrkepass på gymmet morgonen
spinning pass kvällen

torsdag
morgon löpning (börjar försiktigt)
workout på gymmet

fredag
styrkepass på gymmet
löpning

lördag vilodag med promenad

söndag
styrkepass på gymmet..
löpning

så ser min vecka ut för nu bli de hårdträning jag mår inget vidare längre.. har varit för lat o bara ätit..

kör hårt där ute nu jädrans e de full fart..

puss o kram ha en underbar dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela