slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Ont

Publicerad 2014-09-21 20:36:39 i Träning,

Idag har jag ont lite över allt..
Spelade fotbolls match o de blev vinst, men en nybliven 3 barns mor så känns de..

Nu blir de full fokus på tjejerna o min egen träning.. min vecka, nu kör jag 4 veckors schema med sammanlagt så om man räknar 4 veckor från o med imorgon på ett schema varje vecka..




v 1

måndag: styrka/löpning intervall
tisdag: Box
onsdag: styrka o spinning
torsdag: löpning
fredag: styrka o intervall löpning
lördag:vila
söndag:actic dance??löpning lätt??

v 2
måndag: styrka/löpning intervall
tisdag: Box
onsdag: styrka o spinning
torsdag: löpning
fredag: styrka o intervall löpning
lördag: vila
söndag: actic Dance/ löpning lätt??

Jag kör ju rehab styrka men skriver 2 veckors i taget o självklart kan de vara nått som ändrats pga familjeförhållanden o jobb men en framförhållning så kan man satsa o göra detta..

jag har ju som mål att gå ner de mesta till nyår så de e bara att kämpa på.. men som jag säger med 3 barn e de svårt att hålla lite...

men jag hoppas ni kämpar på också där ute som vill :-)
imorgon blire lite ny beställning av träningskläder o skor..;-)då blir man extra taggad..

kör hårt o stort lycka till..

har ni tips o idéer så släng hit dom för jag tackar o tar emot när de gäller mat o träning.. tips Ang tränings kläder med..

puss o gonatt (nu mys med älsklingen o snart sängen...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela