slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

För test

Publicerad 2014-09-05 08:38:47 i Allmänt,

Jag var igår på gymmet efter veckans sjukliga dagar..

Jag ska berätta ,jag tar över små tjejerna eller 02:or nästa år men gjorde en liten premiär igår, imorgon ska jag vara med på deras match o se hur läget e..

var även på gymmet innan o segt var de men skönt..
idag kör vi spinningen, så skönt..
Sen får jag en gymkamrat men älskade sambo ska med o träna med mig.. de blir lite tid tillsammans..

Även så har vi rensat o rivit i huset o helg en består av full fokus på de.. nästa vecka ska allt vara borta så väggar o ny isolering ska in :-)

kul att se förändring kommer lägga in bilder på allt senare..
vi ska riva några väggar i huset o ha större utrymme 9 rum behövs inte ;-)

nu drar jag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela