slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Ångest

Publicerad 2014-09-02 17:44:16 i Allmänt,

Fy farao vilken dålig början.. 

Söndagen var bara lugn Noel var hos sin kompis Leo.

Jag o Ian drog till ip o kollade när grabbarna spelade match synd att de blev förlust..
Åkte hem o vila lite innan jobbet började kl 17 promenad dit o hem..

Måndagen bestod av att jag vart inringd på jobbet o bara att skynda sig dit, eftersom jag inte han gymmet så gick jag hem.. Redan kl 14 ringde telefon o jag vart inringd ännu en gång så de var bara att traska igen till jobbet..

Så gymmet varken söndag eller måndag o de gör mig tokig kan jag lova varken humöret eller nått e på topp..

Gick idag till jobbet o åkte hem då jag kände mig krasslig o nu ligger jag o bara e.. Rastlös..

Min fruktansvärda ångest e att jag bara äter skit o kan inte träna, denna vecka blir dåligt med träning tyvärr :-( måste ju bli helt frisk

Men sen kommer jag fortsätta skriva veckoschema samt maten..

Sen skulle jag mäta mig men de har ej hunnits med..

Ha de så bra nu alla så ses vi..

Ska skriva senare ikväll med rubrik ( Hur fan ska jag lyckas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela