slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

workout

Publicerad 2014-10-10 07:12:41 i Träning,

Igår blev de ett skönt pass äntligen... idag skulle jag dragit till gymmet men att planera en tidig morgon på gymmet då ska alltid.natten krångla så gymmet blir efter jobbet istället.. :-)

Jag kör hemma istället lite sen promenad till jobbet.. 

Vi fick vårat kök igår på 3D o det blev jätte fint så fint så, men de e några justeringar som ska göras annars e vi så nöjda,  100 tusen blev de typ men de e de värt.. alla vitvaror e svarta förutom kolfiberfläkten  Så men den blir rrostfrit.,  alltså helt ärligt de blir skit snyggt ,svart kök med vita golv i väggar.. :-) idag kanske de blir riva mer får se.. 


Ha en FiB.dag alla puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela