slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Träningshelg

Publicerad 2014-10-12 14:47:43 i

Nu e de söndag o helgen e över, tjejerna har gjort de kanon i helgen o även har vi lärt känna andra tjejer.. 

Igår körde jag ju morgon promenad o även 7 minutes workout men kör de även lite extra..
Som jag skrev igår så e de runkeeper start idag men jag går ut o springer ikväll, huvudvärk
 o frusen så jag kollar film..

Jag kommer även köra gymmet idag innan jag springer så duschar jag där o så 😃 

Hur går de för er??

Ha en fin dag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela