slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

sträckning..

Publicerad 2014-10-14 09:59:16 i Träning,

Det e så himla jobbigt med sträckning, kan knappt promenera.. 
Jag har avstått från cirkelträning på gymmet o kör box idag bara.. har gått ppromenad upp till huset o river istället.. tråkigt faktiskt att inte kunna göra nått,  jag mår inge bra av detta men så e de.. cirkelträning  kanske hade varit bättre än box men nu blev de såhär idag.. 

Jag kommer smörja in med Voltaren sen o se om de blir bättre för stunden... jag e så envis tyvärr. ..

I huset e de tyvärr med fuktskadat än vi trott men de e bara att renovera nytt o får avvakta med andra saker.. 

Men som jag skrev kök,badrum,golv e viktigt sen målar vi som sagt allt.. men fuktskadan e viktig..
Får hoppas HM bygg hör av sig snart o kan börja fixa taket så vi kan börja invändigt för så länge kan vi inget göra tyvärr.. 

Imorgon ska vi ringa Ang köket o styra om små detaljer.. 

Ha en fin tisdag så hörs Vi 


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela