slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Stolt o äntligen

Publicerad 2014-10-21 21:44:13 i Allmänt,

Så stolt över mig själv att jag stod emot min envishet..  jag stannade hemma o gick aldrig på nått pass idag, e inte alls pigg helt utslagen.. 
Men imorgon e de igång igen.. spinning en efterlängtad sådan...
Har även beställt några tränings grejer idag för o ha på mig o även till mitt hemma gym ;-)
Jag tycker de e sjukt bra att kunna träna hemma ifall inte tiden räcker att gå till gymmet...

Men de som e de bästa e att taket kommer sättas igång nu eller de e en del i alla fall o imorgon ska jag upp o mäta golv för att sedan kolla pris o så..
Hallen ska göras klart inom 3 veckor både trapp väggar o tak..
Så 3 veckor har jag på mig.. härligt ska de bli men tufft.. 
Köket e klart eller ritningen av de o vi e helt 100 % säkra nu, jag kommer lägga mkt på huset nu så man kan flytta nån gång dit..😃
Längtar tills jag ska göra barnens rum har såna idéer nu o de kommer knappt kosta nått mer än färg.. sen fick jag såna härliga tips från äntligen hemma..😃😜blir att härma allt typ, men de e väl tanken att bli inspirerad av de..

Men nu fokus på hallen.. 😝

Gnu sängen upp tidigt.. 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela