slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

lite snabbt sådär..

Publicerad 2014-10-02 18:01:42 i Träning,

Jag drog löpning hem från jobbet, var tvungen att gå hem då min älskade mormor har troligtvis kanske sin sista vila (men jag håller tummarna att hon e kvar länge till)tårarna bara rinner o kan inte sluta tänka på detta(förståeligt)hon e en kämpe men de e nog alldeles för jobbigt..
För att slå av tankarna o tårarna för stunden drog jag till gymmet o körde ett styrkepass skönt men så fort jag satte mig i bilen brast allt igen..

Nu blir de lite käk o tårar kommer...

jag ska skriva en berättelse sen om de orsakade o vilken ångest jag har...

smärtan e enorm o de gör verkligen fruktansvärt ont nu..

ha en fortsatt trevlig kväll alla..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela