slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

inställd..

Publicerad 2014-10-15 15:27:41 i Allmänt,

Barngympan för Noel e inställd idag..😞 

Jag har världens finaste ungar så himla underbara.. men dom senaste 2 veckorna e Noel i en trots som kokar i en o tålamodet e kort verkligen kort.. men men en dag löser de sig också.. oavsett så älskar jag honom o mina andra 2 mest i hela världen.. 
Det e fantastiskt hur barn e.. 
Vilka trotsar de e i olika åldrar.. bråk o gap o skratt o lek ja precis allt.. 
Jag r lycklig med mina grabbar.. 

Nehe snart dags att dra på fotbollsträning men lite käk först😉




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela